זילברשלג: "פרוש לעולם לא יעזוב את אגודת ישראל"

אסתי פלד No Comments on זילברשלג: "פרוש לעולם לא יעזוב את אגודת ישראל"

הפרשנים הפוליטיים והיועצים האסטרטגים, דודי זילברשלג, אבי גרניצייג ואבי רבינא בשיח משותף ב"מהדורה המרכזית" על המאבקים הפנימיים באגודת ישראל, "אמש בכנס 'אגודת ישראל' היה רוב מוחלט לקיום הבוררות. ליצמן יצא אבל וחפוי ראש מול פרוש ואייכלר שיצאו מאושרים"

צילום: פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

בחירות 2021, דודי זילברשלג, אבי גרינצייג היועצים הפוליטיים, והכתב הפוליטי אבי רבינא בשיח משותף ב"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן לקראת סגירת הרשימות והמאבקים הפנימיים באגודת ישראל לקראת הגשת הרשימות הסופית מחר (חמישי) בערב.

דודי זילברשלג ניתח את ההליכיפ הפנימיים באגודה: "אף מאחז באגודת ישראל לא החליפו בעלות עד שבעליה כופפו עד הסוף. בכובע של חסיד אני אומר שהייתה התנהלות כושלת להחזיק בכל מיני חזקות שהם לא חזקות. לגפני יש את כבודו ומקומו. לא צריך לרמוס אף איש ואף קהילה. הבחירות הפנימיות ההסיטורית שהייתה ייעוד והגשמה שהעפילה. בסיבוב האחרון היה איום מבית והם שידרו לחץ כי פחדו שהם יחברו לדגל התורה לכן הם קיבלו את הדרישה".

אבי גרינצייג: "עד מחר בערב הכל פתוח, אם חלקים באגודה לא יהיו מרוצים מהבוררות או ממה שניתן להם והאפשרות של הריצה העצמאית של דגל התורה זה נשמר כאפשרות פעילה".

זליברשלג: " מאיר פרוש למרות שכל הקהל שלו הוחלף מקהל ירושלמי מקהל כלל חסידי ולמרות שהמספרים שלו הכי גדולים באגודת ישראל, לכן הוא יצא למאבק הזה אבל יש לו חולשה לעולם הוא לא יעזוב את אגודה לעולם וזה גם היופי שלו". עוד הוסיף, "בעלז יודעת לפרוש מאגודת ישראל וללכת עם דגל התורה".

עוד הוסיף זיבלרשלג: "רוב מוחלט תמכו ברוב מוחלט לעשות את הבוררות. מזכיר המועצת קיבל טלפון אישי ממרן האדמו"ר מבעלז ולכן היה מחוייב. ליצמן לא סתם ייצא אמש אתמול אבל וחפוי ראש ופרוש ואייכלר חזרו ששים ושמחים. בהנהלת אגודת ישראל אנחנו יודעים למי יש את הרוב, ובוררות זה אומר שהכל נפתח מחדש".

גרינצייג: "יש אפשרות שגור תצרף אליה חסידויות קטנות שיתנו לה תוספת כוח מול התביעות מולה בבוררות".

 

 



0 תגובות